2008/11/04

Belle..

Mi-am amintit ca mai am poze din ziua in care am urcat in moschee...si am zis sa vi le arat pe toate, ca-s faine.
Cand ma uit la zona asta veche a orasului imi imaginez cat de fain era sa ma nasc macar pentru primele 3 decenii din perioada anilor 1900, cand probabil imi luau nu 40 d min sa ma pregatesc sa ies in oras, ci vreo 80 de min; cred ca de fapt imi luau 30 de min numai sa-mi pun corsetul ala si rochia...
...eh dar era fain, lumea parca transmitea un mesaj mai putin fastacit, si parca in ochi citeai mai degraba mesajele neintentionate decat azi... "Copiii se nasteau pe banda rulanta dar parca era mai multa dragoste, iar caviarul il mancau numai bogatii; saracii erau insa mult mai bogati decat cei ce gustau din caviar, aveau ganduri mai profunde...si le cam ajungeau sa faca tot ceea ce isi propuneau..."







7 comentarii:

Disi spunea...

^.^ ultima poza seamana cu un fragment din Wall-e, daca ai vazut filmul :)

Mona spunea...

mm nu l-am vazut.

Anonim spunea...

Femeile tot femei :)
problemele eterne,.."cat imi ia ca sa ies in oras?" :))
Oricum la inceputul sec XX, femeia "perfecta", sub aspectul fizic, era redata prin forme rotunde, plinutza si gospodina.
In vremea aceea lumea era parca mai visatoare cu calitati de artista, poezie multa..ce sa mai atunci erau 3 categorii de meserii: comerciant, lucrator in fier sau artist. Femeile aveau doar 2: casnica sau prostituata. Chiar si meseria de doctor era practicata de catre barbati, mai rar vedeai femei.

Anonim spunea...

bubu estan chidas las fotos pero para otra expo
tal ves un dia podemos hacer una descriptiva de mexico y rumania
eso seria interesante para la gente de aqui y de alla que no han viajado y no conococen
pero si esta de otro tipo

ya tengo las 15 luego te envioa ver que dices
pupici

Mona spunea...

@eiordache ... multumim pentru informatii.
sincer nu mi-am facut un plan al cuvintelor, a fost ceva de moment, si cum stiu ca voi barbatii sunteti usor enervanti de cat de mult ne aranjam noi inainte sa ne intalnim cu voi...m-asteptam (poate) la un astfel de comentariu.
dar nu-i nimic...data viitoare voi detalia cat imi ia mie sa-mi usuc parul :))

@bubu dale hablamos sobre eso de elijir las fotos :)

contributor spunea...

@mona: astept cu nerabdare

Codruttzz spunea...

deci sa ma astept la detalii despre ce sampon folosesti, cat gel de dus si ce fel de oja? nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :))))