2008/11/14

...imi cad ingeri prin cap ( asa zice piesa ) :)))

Acum 2 zile am fost la shopping. Stiti cum sunt femeile, cum iau banii .. le gasesti in mall. Pentru ca femeile asteapta mereu cate o luna sa-si cumpere ceva. Daca iau banii la inceputul lunii si ii termina in 2 zile, au de asteptat inca 1 luna pentru a mai merge la cumparaturi. Lucru total dezolant si extrem de enervant. De-asta nu ne inteleg barbatii...”iar iti iei ceva??” “dragule, nu mi-am mai luat nimic de luna trecuta!” ...eh, baga tu ideea asta in mintea unui barbat!
Si mai e o problema,”iar iti iei poseta? Nu mai ai 38468469234 posete acasa? “. Eh,acum explica-i si cum sta treaba cu asortartarea, materialul, anotimpul etc.


Anyway si in drumul meu de cutezanca spre raiul tzoalelor, am intrat neintentionat, din cauza femeilor ce ma acompaniau, in Regatul Puma.
Mi-am adus aminte ca de mult vroiam sa scriu ceva aici legat de Puma, dar mereu ma luam cu altele si uitam.
“Uite cat de frumoase sunt tricourile/posetele/maieurile/pantalonii la puma!!” … oooook.
A observat cineva ca tzoalele produse de mai sus mentionatul brand sunt absolut extrem de simple si banale si la fel de usor gasite cam in oricare alt bazar, magazin no name din aceasta tara ? Singurul lucru diferit este…tamtana…puma sign ?!
… cum sa intrii si sa te minunezi la cat de frumoase sunt tzoalele alea, cand ele nu aduc nimic nou modei ?
Si mai e si conceptia adusa tot de tampi asta de-a inventat semnul ala puma « poti avea cel mai rapciunos blug pe tine, sau cele mai nasoale perechi de shoes, daca ai un tricou cu semnul puma pe sani, ai salvat reputatia ».
N-as vrea sa-mi primesc maine o tigaie in cap pe strada, dar voi v-ati uitat fetelor la adidasii puma, ca daca ii purtati cu blugi conici, pentru ca si asta cu blugii conici tot de tampi ala e scoasa, adica dupa ce ca arata ca salupele in picioarele gingase ale fetelor, trebuie sa-i mai si purtati cu blugii aia strimti jos ca sa se vada pana la turci ce salupe avem noi in tara, ca ei poate n-au, ei au ramas la gumari.

Dintr-una intr-alta e nasol cu moda asta. Pentru ca nu intelegem exact conceptul,a fi la moda nu inseamna a fi copia xerox a celui de langa, ci mai mult a fi persoana dupa care se intorc ceilalti. Dar la noi ideea naiva a majoritatii “ia uite-l si p-ala ce ciudat e!” ciudat avand aici conotatii negative. Unii reusesc, altii nu. Cine-s eu sa comentez? ...mm,poi Mona. :p :))

Mda, stiu. N-am mai avut timp de poze. Si ce ma si ce? :))




4 comentarii:

Codruttzz spunea...

Cumparaturile si barbatii sunt precum Tom si Jerry! Barbatii fug de ele cat pot pentru ca stiu ca nimic bun nu iese daca te prind :)) Si nici nu inteleg conceptul, si nici nu vor sa il inteleaga si de multe ori fac si pe prostii :)) de mai multe ori decat va dati voi seama as avea curaj sa spun :))

magazinele Puma...eu nu mi-am luat niciodata nimic de la ei...dar that's just me :) blugi conici? ce naiba mai sunt si aia :))

ai zis cumva sani? :)))) :p

Mona spunea...

@codruttzz e exact cum merge calu daca nu se misca si picioru din spate n-are cum sa se miste nici cel din fata. voi va dati seama si faceti pe prostii, noi ne dam seama ca faceti pe prostii si continuam :)) si viceversa.
:)) nu ma intreba de ce e un cal in poveste. ma gandeam ca suna mai bine decat "magar" :))

Codruttzz spunea...

mult mai bine :)) deci logica ar fi urmatoarea: daca picioarele unui cal nu se misca inseamna ca acesta sta pe loc...right? :))

Mona spunea...

da! asa codruttzz.
imi place colaborarea noastra :))