2008/11/13

16 motive pentru care mi-ar fi placut sa fiu barbat!

1. Pot sa fac pipi din picioare (fara sa ma stropesc) :p
2. Pot sa ma masor cu ceilalti din rasa mea prin marimi care nu sunt la vedere.


3. Pot sa-mi exprim furia prin pronuntii legate de propriul meu organ de reproducere, fara pic de jena sau rusine si in plus, celorlalti li se va parea cool ca fac asta.
4. Imi pot invinovati mereu concubina pentru toate lucrurile pe care le fac pt ea (desfacut capace de borcan, carat cutii de pantofi, dus gunoiul, tinut “prea” mult in brate) in schimbul a unui singur lucru pe care i-l cer : sex.


5. Pot intra intr-o camera de persoane de aceeasi rasa cu mine si totusi sa nu fiu masurat din cap pana-n picioare de acestia.
6. Ma pot preface si la 20 de ani ca sunt virgin. Si ma pot preface bine!


7. Nu am nevoie de prea multa afectiune, cu cat mai putina cu atat ne mai ramane si pentru data viitoare.
8. Cand ma enerveaza cineva stiu sa folosesc pumnul, ce rost isi mai au cuvintele.


9. Socializez mult mai bine cu cei din rasa mea, e nevoie doar de un banc misogin ca sa fim cei mai buni prieteni.
10. Din 10 femei care le vad pe strada, cel putin cu 9 dintre ele as vrea sa ma culc.


11. Si daca ma culc cu cel putin 9 dintre ele nu voi fi considerat “usor”.
12. Pot sa ragai sau sa scot aere de fata cu toti prietenii mei, inclusiv cu ea, de la a2a intalnire.


13. Nu trebuie sa fiu la 4 ace inainte de prima intalnire, cu cat mai “ravasit” cu atat mai bine.
14. Pot avea relatii bazate numai pe sex, fara posibilitatea ca intr-o zi sa intervina si ceva romantic la mijloc.


15. Imi pot lua 20 de pereche de pantaloni si 20 de perechi de pantofi, NICI UN prieten de-al meu nu va fi invidios. Ba mai mult, nici nu-i va pasa!
16. Pot fi usor strigat porc si atat de usor poate sa nu-mi pese.

9 comentarii:

schmidtanu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
schmidtanu spunea...

Singurul dezavantaj e ca trebuie sa te barbieresti!:))) Altceva nu-mi vine in minte.

schmidtanu spunea...

ps: ala sters era tot al meu ptr ca n-am gasit un buton de edit...si l-am sters ca sa scriu altul...edit..edit

madalina spunea...

prea tare articolul:P toate motivele punctate de tine sunt cat se poate de reale. la unele chiar m-am amuzat copios:))

Mona spunea...

:D hehe si totusi mai erau 2 puncte importante :
1. lipsa menstruatiei
2. sa nu uitam..ca barbatii nu nasc. :)

Codruttzz spunea...

trebuie sa intervin si eu nu :))

intr-adevar bune si cred ca e singurul post al unei femei la care nu am si nici nu vreau sa am ceva de spus in contradictoriu :)))))

...si as fi de acord si cu schmidtanu (sper ca am scris corect :)) ) ca barbieritul este singurul lucru naspa (descoperit de mine pana acum cel putin) pentru un barbat!

Anonim spunea...

"12. Pot sa ragai sau sa scot aere de fata cu toti prietenii mei, inclusiv cu ea, de la a2a intalnire."
Pentru asta ti-ar fii placut sa fii barbat?!

Mona spunea...

=))
da. de ce nu?! =))

Anonim spunea...

@Mona: atunci eu vrea usa fiu femeie :)