2009/07/26

Recenzie dupa weekend

Vineri seara am inceput compromitator cu o iesire in 4, cu fetele. Ne-am pus garderoba de mamaia, adica rochite colorate si am bombardat statiunea.
Am intrat in mare, ne-am holbat pe la moda in tzoale si accesorii de mamaia, am baut bere si am intrat intr-un club de pe plaja cu sandalele in mana sub privirile purtatorilor de breloace BMW.
Ca fetele.

Ieri m-am trezit cu o sete care-si avea vina numai in sticlele de bere din mamaia. M-am imbracat repejor, si am taiat-o pe minunata plaja H2O unde se anunta minunatul eveniment organizat de Ursus.
Bine, recunosc ca nu de-asta am fost acolo, ci mai mult sa stau pe o terasa sa ma relaxez savurand un frappe.
Ipanera se numeste terasa si mi-a placut foarte tare, adica muzica isi are un iz latino-brazilian dar aspectul este foarte simpatic.

Aseara am fost in Friends si am amestecat iar cocktailurile si shoturile si am dansat pe dance-ul anilor 90 si pe rave si nu numai. Pana pe la ora 4 cand am plecat de acolo, am avut timp sa dam o fuga si in Domino si sa-i ascultam pe cei de la Tomis Junior, o trupa veche din constanta pe muzica careia dansam toti pe la nunti, pe care o intalniti pe casetele mai tuturor oamenilor trecuti de 40 de ani.
Am dansat o brasoveanca; trebuie sa ma vedeti neaparat cum dansez brasoveanca!

Azi ma relaxez, si ma gandesc cum sa-mi inchei weekendul ...


Niciun comentariu: