2009/07/17

BCR sau mai bine-mi tin banii sub perna

Vreau sa fac o contestatie pentru cel mai jenant sistem bancar din Romania, si anume sistemul impus de BCR.
N-o fac la ei, o fac la mine pe blog ca sa-mi vars amarul ca oricum pe ei ii doare in cot, nefiind eu probabil singura care are ceva de obiectat.

De ce BCR-ul sux?

1. Pentru ca in momentul in care mi-am uitat cardul in bancomat, lucru de care ma simt total vinovata; na, asta e...cred ca de-asta s-a si inventat sistemul acela al atm-urilor de a-ti trage cardul in maxim cat? 20-30-40 de secunde din momentul in care nu ti-l scoti singur de acolo; am mers la un centru bcr pentru a solutiona problema. Mi s-a zis sa revin la bancomat, lucru stupid in puii mei, adica probabil au in baza de date 1001 de numere de telefon unde te poti adresa pentru probleme de genul asta.
Nu, eu a trebuit sa ma intorc la bancomatul de unde mi-am lasat cardul si sa sun la unul din numerele care oricum ma trimitea spre bucuresti pentru a-mi bloca cardul.

Ma duc apoi la sediul judetean de la gara, sa-i intreb pe oamenii de acolo cand ajung la atm-ul meu sa-mi ridice cardul ( ei presupunand ca s-ar duce saptamanal acolo sa puna bani sau sa ridice carduri "mancate').
Mi se spune sa mai astept.
1 zi, 2-3-4-5 ma intorc, imi spun ca n-au ajuns si c-ar fi cel mai corect sa-mi fac un nou plastic. Care apropo dureaza aproape 10 zile.
Adica daca duminica am nevoie de bani din cont, ioc bani.
Ma duc si joc la loto cu speranta dupa mine, macar la loto e deschis si duminica.

Ma duc la un centru bcr, fac cerere de nou plastic.
Primesc telefon in ziua in care am facut cererea, ca oamenii de la sediul judetean mi-au ridicat cardul si c-ar fi foarte bine dac-as trece sa mi-l ridic cat mai curand.
Ma duc sa ridic cardul, mi se spune ca deja acest plastic a fost anulat si cel mai probabil a fost activat cel nou, deci trebuie sa revin la sediul unde mi-am inaintat cererea, abia peste 4-5 zile sa mi-l ridic pe cel nou.

Asta numesc eu necomunicare intr-o echipa.

2. Ce mi s-a intamplat ieri ?
Din nou cu bcr-ul!
Vine cineva la mine la munca, fac o tranzatie gresita. Adica in loc de suma x pun suma y si trag cu putin mai mult din contul omului.
Nimic nou, toate pos-urile au optiunea asta, tranzactie gresita? apasa pe anulare ultima chitanta.
Anulez chitanta, incerc sa reiau banii din contul omului, mi se spune fonduri insuficiente.
Sun la banca pos-ului meu care-mi comunica tocmai ca anularea a avut loc, nu-mi ramane decat sa sun bcr-ul sa intreb de ce nu dau drumu la banii din contul omului.

Sun la astia si-mi spun ca trebuie sa fac o cerere si eu ca persoana juridica si el ca persoana fizica si s-o depun la sediul bcr, pentru ca apoi in cateva zile maxim 20 de la efectuarea acestei cereri sa se restituie banii.
O.o CE?
Adica eu am banii la tine, tu mananci paine si te extinzi datorita mie iar eu trebuie sa te astept pe tine BCR-ule sa-mi restitui banii, care oricum sunt ai mei?!

Nu va faceti carduri la BCR ca uitati ce patiti!

3 comentarii:

Sagi spunea...

Si eu am patit asa. Dar cu ING (unde am card) si Transilvania (ATM de la care am vrut sa scot bani). Banii nu am primit, dar din cont au fost retrasi.

Am facut cerere si mi s-a spus sa stau linistit ca se rezolva. De o luna jumate stau linistit si banii tot nu i-am vazut.

Ma intreb ce faceam daca era o suma enorma de bani...

Mona spunea...

concluzia : nu mai bagati banii in ziduri!

Sagi spunea...

Sau cat de naiv sa fii sa bagi un card intr-un zid si sa speri ca zidul iti va da bani in schimbul cardului ? :))