2009/07/15

Editors


Nu stiu ce faceti voi in august, eu clar stiu ce cadou o sa-mi fac de ziua mea : un bilet la concertul The Editors. Ca tot e prin preajma.
Daca n-ati ascultat pana acum ati pierdut niste acorduri simpatice, daca ascultati de acum incolo mai aveti timp sa va decideti si sa mergeti in Bucuresti pentru concert.
The Editors canta un indie rock bazat pe chitara cu un sound aparte lucru care le-a si dat emblema de "marca inregistrata" peste toate compozitiile lor.
Au doua albume : The Back Room si An End Has a Start, iar anul acesta se lanseaza si cel de-al treilea album.
Deci, 16 august, Bucuresti-Teatrul de Vara Herastrau, ne vedem la The Editors.
Pret bilet : 85 lei.
Comanda bilet pe : www.myticket.ro

Un comentariu:

aurica spunea...

imi place cum canta, mi-ar placea sa ajung la concert.