2009/07/19

Duminica infecta

Multe...multe muulte lucruri detest eu la ziua asta de duminica.
Unu la mana detest cocktailul ala de aseara care mi-a dat toate matele pe dos. Habar n-am ce mi-au pus oamenii aia in el da' ma luase cu tremurat cand am plecat din bar.

Doi la mana, azi-noapte am ajuns la niste concluzii care-mi privesc adevarul stupid in care traiesc.
Despre asta probabil ca voi mai scrie pe aici. Sau nu voi mai scrie. Nu stiu exact.

Trei la glezna, azi dimineata cand am ajuns acasa, gasesc 4 perechi de incaltaminte in plus in fata usii: un barbat, 2 femei si un copil...credeam.
Aud vocea mamei mele soptite din camera, ca avem musafiri si sa intru incet in camera.
E la naiba?!
Am intrat ca omu, ca orice om care intra in casa lui,mi-am facut dush ca orice om normal care face dush in casa lui.

Pardon, nu.
Nu am cantat la dush, deci n-am facut dush ca un om normal in casa lui.
E bine macar ca musafirii mi-au plecat dimineata devreme si n-am apucat sa am o dimineata d-aia formala cu ei prin casa.

Mai urmeaza ceva ?!

Un comentariu:

sch spunea...

Intotdeauna urmeaza ceva, dar poate e de bine. :)