2009/07/28

Mini Automatic for simple driving

Ultima perioada chiar mi-a demonstrat cat de mult am nevoie de o masina.
Cu cati draci si bani dai in ziua de azi intr-un oras sa te fatai de colo pana colo, cu banii aia triplati iti iei o masina si ai mai putini draci. Sper eu si la fel de bine pozitionate ligamente de acum incolo.

De azi pe biroul meu zace o carte cu legislatia circulatiei si o serie de teste, de care nu stiu cand o sa ma apuc, probabil dupa ziua mea.
Asa se intampla, mereu dam de praguri: ma apuc de scoala dupa ziua mea, ma apuc de invatat dupa 1, ma marit dupa 25 de ani.

Ultima e probabila. Nu, toate sunt.

Revenind la condus, am gasit pe net o poza care face toti banii si care-mi si seamana!

P.S. Mi-l aduc aminte pe Schmidtanu cand l-am intrebat cat a condus de cand are carnetul si mi-a raspuns retoric : fara orele de condus nu?

2 comentarii:

Santi spunea...

:)))

Codruttzz spunea...

mai stiu eu pe unul care are caret din 2000 si masina din 2008 :))