2010/09/05

top5, songs to release autumn


Prima zi de toamna inseamna primul ceai fierbinte la mic dejun, prima felie unsa cu unt si prima picatura de dulceata de nuci.
Mai inseamna si tocuri sticloase pe marmura, mai inseamna si nas rosu, paltoane decolorate si tu.
Toamna, ne indragostim!

1.Sebastien Shuller-weeping Willow

Pentru ca mai bine decat asta, nimic nu suna a toamna, acum.

2. Anathema-Anyone, anywhere

Iubirile care incep toamna, nu se uita niciodata!

3. Air-Alone in Kyoto
Imi place foarte tare cum suna asta. Si daca tot am inceput s-o ascult pe inceputul asta de toamna, atunci e sigur de toamna.

4. Massive Attack-Angel
Imi amintesc cand eram mica si ma plimba bunicul meu cu motorul. Batea vantul ingrozitor pe drumul de tara, asa ca mama imi punea un batic gros de baba pe cap de mi se vedeau numai ochii in atas. Doamne, ce mica eram.

5. Yo la tengo-Autumn sweater
We could slip away,
Wouldn’t that be better
Me with nothing to say,
And you in your autumn sweater

Niciun comentariu: