2010/09/28

Imi dau restantele


Si a venit concediul pe care il asteptam de atat de multa vreme. Mi-am pus tenesii, castile in urechi si am iesit sa-mi dezamortesc picioarele, fara zgomote, fara masini si cel mai important fara turisti. Imi plac schimbarile de aici plus ca ador sa vad initiativa oamenilor de a face ceva nou si benefic: se inchiriaza biciclete in paaaaarc! Si stam pe bancuta si privim la tenesi care pedaleaza: de la cupluri care flirteaza pe 2 roti, la adulti trecuti de 45 de ani care se hotarasc sa faca sport dupa programul de munca. Si asa mi se pare cel mai frumos lucru pe care constantenii il fac pentru ei, ies din case, fac miscare si imbratiseaza toamna frumos.
Si parca uitasem de micile placeri ale scartaitului de pedale, parca uitasem de bancile lipicioase, de batranici cu margele la gat care ies seara in parc sa-si fumeze tigara, de frunze jucause si mai ales de pasi. Da, uitasem de multi pasi repetenti care intalneau mereu un soare restantier jucandu-se in parul nostru.

Niciun comentariu: