2010/04/11

top 5, sunday walk

Babylon Noise face cate un top 5, din cand in cand, sub diverse mooduri cu cateva dintre piesele ei preferate si mi se pare o idee buna sa "infectam" lumea de muzica noastra, in felul asta.
Azi e una din diminetile in care imi vine sa lenevesc cu juma de geana spre fereastra plina de soare, si pana sa-mi fac curaj sa imi scot coatele la aer, ascult cateva dintre muzicile alea perfecte de dupa un weekend greu.



O uitasem in debara pana cand intr-una dintre serile petrecute cu prietenii mei am dat peste ea. Cred ca e nevoie doar de mult aer in plamani si castile pe urechi.



Baby, you're out of time!! Mmmm, fustita, tenesi si multe multe zambete prostesti!



When I'm down and my hands are tied
I cannot reach a pen for me to draw the line
From this pain I just can't disguise
Its gonna hurt but I'll have to say goodbye



Asta e descoperita de curand, si tot de curand a descoperit-o si creierul meu pe Connie Francis.



O sa am nevoie de racoare si nici apa pe mine, pentru asta!

Niciun comentariu: