2010/04/28

Dog days are over

So, ieseam din scara. Si dupa ce fac 5-6 pasi, vad o gura cu niste dinti imensi in urma careia se lega un caine negru, venind spre mine. Trag un tipat scurt pt ca era 7 dupa-masa si lumea misuna pe strazi si ma intorc din 3 pasi, numai, in scara de unde plecasem. Stau eu potolita vreo 2 minute si ma aventurez iar. Nu era acolo dihania.
Mai merg vreo 5 minute si ma pregatesc sa intru in alta scara. Cand din stanga mea o alta dihanie venea cu aceeasi gura nepotolita. Ma opresc, imi dau gluga jos si zic tare "super cul, toti in aceeasi zi". Ma pomenesc cu o privire de om umbland in propriul portbagaj, aflat numai la 3 m de mine care-mi trimitea niste priviri dubioase. Aveam nervi.
Ma uit la el si-i zic rastit "erau niste caini!!".
El imi zambeste straniu si stiu ca s-a gandit "era asa tanara, ce bine ca nu vorbeste singura".
Intru in cea de-a doua scara si 2 matze se jucau cu un catzel mic.
Wtf?! Ma uit prea mult la Supernatural?!

3 comentarii:

George Colang spunea...

Se da o lege acum care o sa ne scapa de ei. Sincer nu se mai poate!

Mona spunea...

iuhu

Codruttzz spunea...

iuhuuuhu :))