2010/04/14

top 5, let's smoke some ideas

Saptamana asta a-nceput cu o tigare la geamul din camera si a urmat cu o ditai activitatea de scriere. Copy paste si alte alea tot in camera, apoi un huge drum pana la biblioteca. Nici nu mai stiam exact sa folosesc calculatoarele alea de-acolo, m-am uitat si eu la vecinu din stanga. Mda, mi-am inceput disertatia. Apoi am ajuns la concluzia ca e mijto la biblioteque, ca e peacefull si relaxant. Continui cu tigari aruncate pe geam, cu drumuri la biblio, cu muzica, cu ceai de sunatoare, tigari aruncate pe geam, iar muzica, iar copy paste, copiat din agenda, iar tigari aruncate pe geam. Wtf?! Am un scris oribil! Noroc ca tastez.



Live fast and die young!! Let's have some fun!



it's the only wwwwwwwaaaaaaaaay!! Who's to blame?!



So dude, it's not a lie anymore when you believe it!



Good morning sunshine! Write me a letter and maybe i'll forgive you! so this is how i start writing....and writing....and writing....



extraordinar!

2 comentarii:

shfrodo spunea...

vezi ca ne suparam! pai cum, tigari aruncate pe geam??!! iti fac eu cadou o scrumiera si te si invat s-o golesti la cosul de gunoi:P

Mona spunea...

:))))
apai cum ar fi sa-mi scot scrumiera pe geam?!
nu fumez in camera.