2010/04/03

Paste in familie

Am facut cel mai bun salam de buscuiti din istoria Frantei!
Si daca francezii nu fac salam de biscuiti?
Atunci i-am batut la funduletz din start!

Ma scoate din minti!
:))))))))))
De ce razi tuh?
Imi imaginam cum ai fi tu fara minti! :))))

La cat ai venit?
La 2 parca.
Pai la 2 juma eu eram inca la tine in camera.
Daca nu faceai sex cu tata, inseamna ca n-am observat.

Nu esti buna de nimic!
Oh, mai zi-mi!

Tati cum imi sta cu asta? (mama spre tata)
Tata- Stii care e diferenta dintre o sotie si o amanta?
Mama- Nu cred ca vreau sa stiu chiar acum.
Tata- uneori si 30 de kg.
:))))))))))
Mama- Si copii, ce mancati de Pastele asta?! Muraturi pe paine?!

Anca, cand te mariti nu vrei sa stai cu noi?
Riiiiiight!
Ce, n-ai sta?
Si daca zic vreodata, Io ma mut la mama!!! Ce fac, imi fac bagaju si vin la voi in dormitor?!

Nicooooo!
Cum o strigi fata pe maica-ta?
Pai ca sa-mi raspunda! Sunt o gramada de mame pe strada acum.
Orice mama isi cunoaste copilu cand o striga!
Riiiight. Nicoooooo!

Esti nesuferita! Ai primit mai multe mesaje de paste ca mine!
Si tu esti, pentru ca tu nu le primesti!

O sa ma ingras rau dupa sarbatori!
Dupa?! Vezi, puteai s-o faci inainte si nu mai exista nicio frustrare.

Niciun comentariu: