2010/08/22

top5, adorable piano lines

Daca ma intreaba cineva pe nepusa masa ce instrument as fi, i-as raspunde fara nicio ezitare pian.
Imi plac aproape la fel de mult si tobele mai ales cand ascult hardcore, sau chitara si ce pot face instrumentistii din ea, vioara imi da o stare nebuneasca asa, ma incanta, dar nimic nu-i poate egala pianului, undeva in coltul mintii mele.
Am ales 5 melodii care au stat cel mai mult in mintea mea, de-a lungul timpului.

1. Clint Mansell-Together we will live forever
Am descoperit melodia mult dupa ce-am vazut filmul(The Fountain). De altfel, ocazional, Clint Mansell este unul din compozitorii care imi mangaie timpanele.

2. Yann Tiersen-Comptine d'un autre ete: l'apres midi
Yann Tiersen te poate baga in pamant, si tot el te poate scoate de acolo. Cineva imi zicea o data ca daca i-ar canta la moartea lui, n-ar putea rezista sa nu se ridice.
Mi s-a parut atat de frumos, spus. :)

3. Coldplay-Scientist
Scientist cred ca poate fi cantat si in thailandeza, iti da o stare absolut incredibila. Pianul, pianul e de vina, o sa ziceti. Chiar el.

4. Yiruma-River flows in you
Mai de mult am postat melodia pe blog, cu titul "Amazing"; n-am de gand sa schimb nimic de atunci.

5.Leonard Cohen-Chelsea Hotel(covered by Matthew Luke Sandoval)

Niciun comentariu: