2010/08/15

Mai mult eu si mai putin in voi


Cred ca trebuie sa scriu ceva. Mai mult am nevoia sa scriu pentru ca stiu ca si voi aveti nevoia sa va scriu. Simt eu, asa.
Am 24 de ani de 2 zile. Primesc sms-uri, telefoane, urari, cadouri, surprize de la voi. Cred ca va iubesc. Nu pentru toate astea, ci pentru ca-mi sunteti timp. Da, voi sunteti de fapt timpul.
Cred ca sunteti o bucata naturala din decor care vorbeste, se misca si ma face sa zambesc si care atunci cand mai trece un an imi arata gradatia asta perfecta.
La 24 de ani imi propun sa fiu mai putin plastica. Mi-as dori sa-mi iasa, asta si inca multe. Sa-mi iasa bufeul asta pe care vreau sa-l fac cu viata mea. Un hop spre o extrema, un strop de nebunie, un strop de furtuna, imi doresc sa pot fi mai mult eu si mai putin in voi.
Cand o sa-mi iasa, poate o sa stiti.

Niciun comentariu: