2010/08/27

Soul Kitchen

Imi cam pare rau c-am privit doar primul film, ce-o fi urmat chiar nu stiu. Noi am stat doar la Soul Kitchen, un film despre un restaurant cu 12 mese, un patron care face pe bucataru, o ospatarita cu nume de Lucia, un batran hippie care vopseste o barca, niste prieteni care canta rock, o iubita care pleaca la Shanghai si un frate iesit cu portia din puscarie.
Si se pun ingredientele, se amesteca si iese o comedie mijto.
Cred ca foarte foarte putin m-am dus cu gandul la Coen brothers si la natura lor de a reconstrui viata intr-un mod academic, astfel pastisa lor este una perfecta, numai ca spre deosebire de ei in Soul Kitchen am simtit ca e totul mult mai viu. Dar, probabil e o comparatie putina.
Filmul asta e ca o poveste de viata captata fara stres si fara capatai, desi intamplarile sunt multe si incurcate.
E un film de bere si cu multi prieteni.

Una peste alta, KinoWave a fost fain. Candva, mai vrem.

Niciun comentariu: