2010/07/23

Leapsa:locul preferat din Romania



Bogdan mersi de leapsa. Ma gandeam, citindu-ti postul ca pentru noi constantenii care avem marea la 2 pasi, mai greu preferam un loc de relaxare undeva in apropierea unei balti/unui lac sau chiar mare. Adica eu una fug de apa ca de altceva, cand ma duc sa ma relaxez.
Eu aleg Sibiul. De fapt aleg toata excursia mea de atunci cand m-am cocotat in munti la Paltinis. Era noiembrie si am prins agitatia nebuna de pe partie. Am stat in mijlocul muntilor si am asteptat ursul, in fiecare seara dupa 23:00. No way, ursul nu ne placea pe noi.
Iar apoi am mers in Sibiu pentru o zi de plimbare. Cred ca atunci m-am indragostit de Sibiu. De fapt ma indragostisem pe la 12 ani, dar numai dragoste n-o puteam numi atunci.
Codruttzz si Diana care e locul vostru preferat din Romania?

4 comentarii:

Bogdan spunea...

neaparat trebuie sa ajung si eu la Sibiu

WinDance spunea...

Te-ai gandit tu, asa, ca n-am mai scris de cam multicel si mi-ar prinde bine o leapsa, nu? :-)

Mona spunea...

ce bine m-am gandit ! :>

Codruttzz spunea...

gata...done my good deed!!! :))