2010/07/25

U lala

Aseara a fost Concert Mika in Mamaia. Sincer, m-as fi dus daca nu trebuia sa fac 2 ore pana acolo. Imi plac evenimentele astea mari in care vine cate-un strain sa cante. Pentru ca 1. se strange multa lume si in Constanta dupa parerea mea foarte greu sa strang oameni pentru ceva nou si bun, iar 2. singurul lucru pe care il stiu despre baiatul asta este ca a fost asemanat cu Freddy Mercury, ca si voce. Deci in loc sa aleg orice altceva, mai bine alegeam Mika.
Nu am fost, cum ziceam, pentru ca s-a ales ca si locatie o bucata de plaja indepartata de oras, iar Mamaia aseara era invadata de turisti. Faceam lejer 1 ora jumate pana la locul cu pricina.
Am mers in schimb intr-un alt beach club, unde am sfarsit ascultand remixuri reremixate ale hiturilor de la radio.
Chiar cred ca trebuie sa le incerci in general pe toate, altfel nu stii ce sa alegi ca fiind bun sau pe placul tau.

2 comentarii:

L'emmerdeur spunea...

Mika a fost SUPERB! nu sunt un fan al lui, dar ce a făcut băiatul ăsta ciudat timp de 1h jumătate a fost incredibil.

Mona spunea...

esti primul care-l aud cu "superb" :))
toata lumea pana acum zicea "ba, nu stiu cine era MIKA si nici acum nu stiu"