2010/07/02

Les herbes folles

Am fost la IPIFF la filmul lui Alain Resnais primit cu aplauze la TIFF-ul clujean. Am vazut "minunea schizoida" aplaudata acolo si am ramas impresionata mai departe. E o poveste cu arcuri dintre 2 adulti care se intalnesc prin prisma unui portofel pierdut. Filmul se scalda in "protocoluri sociale" de a cere si primi scuze, oamenii se ciocnesc intre realitate si libidouri pana cand se prabusesc.
Mi s-a parut un film intim si direct.

Un comentariu:

L'emmerdeur spunea...

Îmi place cum ai spus "intim şi direct". :) Mi se pare a fi intim pentru din mai multe considerente: unul r fi că a plasat-o pe Azema în rolul principal, femeia cu care se spune că Resnais "trăieşte". Cred că e un joc între cei doi, punctat cu o sumedenie de glume interne, de care, thx God, un om la 90 de ani se bucură.