2010/07/08

Tu ai putea sa ai un amant/o amanta?

Sunt oarecum obligata sa vorbesc astazi din perspectiva obiectiva, desi n-ar trebui. Pana la urma e blogul meu si ar trebui sa spun ce-mi trece prin cap. Aici cred ca intervine comparatia intre blog si jurnal, ca de multe ori si in blog intra oameni carora tu le vorbesti obiectiv in viata de zi cu zi. Imi permit asadar sa fiu obiectiva in discutia asta desi eu poate confruntata cu o astfel de situatie as reactiona diferit. Oricum nimanui nu i-ar pasa probabil o judecata din partea mea, toti vor intelegere si sfaturi.
Vreau sa vorbesc despre termenul de "inselat". De curand am discutat cu A despre casnicia lui. Ii spuneam ca-l apreciez foarte tare pe el si pe nevasta lui pentru reusita lor in comunicare. Chiar mi se pare ca sunt unul dintre putinele cupluri care reusesc sa comunice atat de lejer.
Zilele trecute, insa, ma trage de maneca sa iesim la o discutie iar eu am acceptat. Vorbeam in continuare despre casnicia lui pentru ca mi-am dat seama unde trebuie sa bat. Apoi el ma intreaba brusc ce parere am despre ideea de a avea o amanta/un amant. Nu cred ca mai conta in punctul ala ce parere aveam eu, stiam ca A are o amanta.
Motivul invocat de A a fost nevoia de nebunie in viata lui. Isi iubeste in continuare sotia desi se intalneste pe ascuns de peste 3 luni de zile si cu o a2a femeie. Nu are de gand sa isi compromita casnicia si nici sa lase ceva s-o distruga.
Nu mi-a dat senzatia ca M banuie ceva si adevarul este ca nici nu cred c-ar banui la modul in care se comporta cand sunt impreuna, motivul intalnirii noastre din acea zi era altul: ce-a de-a doua femeie din viata lui se indragostise de el.
Mi-a zis ca are de gand s-o paraseasca si sa-si vada mai departe de casnicie. Ce m-a facut sa-l contrazic in discutia noastra a fost greutatea cu care se "lauda" c-ar face lucrul asta, el recunoscandu-mi ca este sigur ca le iubeste pe ambele femei la fel. "Ma rog, putin diferit, pe M o iubesc pentru ca imi e sotie iar pe .... pentru ca ma face sa ma simt bine, pentru ca o doresc. Deci le iubesc pe amandoua".
Eu mereu am avut opinia ca barbatii care isi fac amante isi iubesc foarte tare nevestele. Adica un barbat daca vrea sa aiba parte de o nebunie se duce intr-o seara undeva si si-o trage cu una, insa daca isi face o amanta si deci o obisnuita din asta, inseamna ca el cauta in a2a persoana ceea ce-i lipseste primei, dar in mod logic nicio schimbare neproducandu-se in casnicie.
Da, asa a si fost. A imi zicea ca in ultimul an relatia sexuala dintre el si M slabise foarte tare. Ca amandoi erau stresati din cauza serviciului, ca mereu fiind obositi se intalneau in pat destul de rar.
Dupa ce i-am spus parerea mea si o directie inspre care eu vedeam o posibila rezolvare a problemei lui ne-am intalnit cu M la o cafea. Ii priveam acum cu 2 perechi de ochi, dar parca nicio indoiala nu isi facea loc in imaginea celor 2 indragostiti din fata mea.
A isi iubeste sotia si asta chiar se vede in ochii lui.
Oare cati oameni reusesc sa faca asta cu o exactitate impecabila?

2 comentarii:

Codruttzz spunea...

raspunsul la ultima intrebare e ca numai barbatii carora le pasa (inca) de sotie!!! Petru ca dorinta e a insela nu vine din inima...ci din pantaloni!!!

Mona spunea...

io zic ca vine din creier. nici macar din pantaloni.