2011/01/19

top5, songs adorable violin lines

Desi ma gandesc la postul asta de mai bine de cateva zile, nu mi-am gasit mood-ul propice pentru a scrie. Cert este ca in ultima perioada am avut ocazia sa ma apropii de vioara prin diverse recomandari; desi eu-s absolut convinsa ca-ntr-o viata anterioara am fost pian si ca sunetul lui va fi cam oricand pe primul loc in topul preferintelor mele, nu neg faptul ca vioara a reusit sa ma gaseasca intr-un moment in care am avut rabdarea s-o ascult, nu numai s-o aud pe langa toate celelalte.

1. Secret Garden-Nocturne
De fapt cred ca asta e prima intalnire de gradul doi cu vioara, de asa de mult timp incat imi aduc aminte de perioada de gotic din viata.

2. Shigeru Umebayasi-Polonaise
Cineva a vazut de curand 2046 si mi-a urcat coloana sonora pe un piedestal dupa nenumarate multumiri. Ei bine 2046 era oricum undeva sus de tot si in preferintele mele.

3. Yann Tiersen-Sur le fil
Cred ca la Tiersen va asteptati, si nu doar pentru ca e unul din preferatii mei dar si pentru ca Sur le fil e una din melodiile de consistenta ale viorii in cercul ei de audienta.

4. Clint Mansell-Lux aeterna
Nu cred ca exista top al viorii fara Lux aeterna lui Mansell.

5. Blue Foundation-Bonfires
Si pentru BF am avut nu o oarecare pasiune acum vreo 2 ani de zile cand imi invada playlisturile intr-un mod agasant. Acum mi-a ramas Bonfires si inca altele putine de la ei despre care vorbesc cu placere.

Asadar, cele 5 adorable violin lines, in opinia mea.

Un comentariu:

Lemn Tanase spunea...

Bedankt voor help :)