2011/01/25

Lupta cu libertatea

Cred ca viata mea s-a schimbat putin de cand l-am cunoscut pe Claudiu. Putin pentru ca timpul pe care-l petrec cu el este inca modest pentru dezvaluirea altor detalii, si de altfel scopul meu principal este ca schimbarea sa fie una reciproca.
Claudiu este un baietel in varsta de 4 ani care sufera de o forma mai usoara de autism, adica cum gasesc eu mai lejer sa spun de o intarziere in procesul de dezvoltare emotionala, pe care orice copil la varsta lui ar trebui sa se bizuie.
Cert este ca simt nevoia s-o spun, ma simt ca un pion important, nu cel mai important, dar indeajuns de important incat sa ma faca sa simt ca fac ceva pentru el, ca ma lupt pentru ca intr-o zi sa devina un copil normal si sa se bucure de toate celelalte lucruri asa cum ne bucuram toti.
Si ziceam ca m-am schimbat putin de cand l-am cunoscut pe el, pentru ca am descoperit ceva nou la mine, de altfel cred ca mereu lucrul cu un copil, de orice natura ar fi el iti poate dezvalui lucruri noi ascunse despre propria personalitate.
Ei bine, cascada asta mica de zambete si buna dispozitie reuseste sa ma faca sa zambesc dimineata si sa-mi deschida ochii spre amintirea acelei inocente pe care rar azi o mai vedem in adancurile noastre.

Niciun comentariu: