2011/01/27

Experienta 3D: TRON

Adica am mers sa ating marea cu degetul, desi mult mai multe pareri contra fondau un handicap al treide-ului cityplex-ului nostru. Si pe buna dreptate, cred c-am asteptat cam mult lasand timp acestor asteptari sa duca ideea undeva sus de tot si apoi sa-i dea drumul ca sa se duca de-a dura pana jos. Am stat putin sa ma gandesc inainte sa scriu despre experienta asta a mea de la cinema, pentru ca in primul rand eu nu sunt o privitoare de SF si poate ca orice film de acest gen pus 3D sau nu, mi-ar parea putin indiferent, desi am incredere intr-un obiectivism al meu. Not this time, filmul este nu spun slab, e doar previzibil si fiind asa il categorizeaza in lista celorlalte previzibile. Prin asta e foarte posibil sa fi spus tot, iar ca si neprivitor de science-fiction nu prea reusesc sa fiu prinsa in actiunea aia fictiva si plina de leduri. Am apreciat, insa, putinele secvente explozive care-mi sunau a Renholder, desi surpriza, coloana sonora e semnata Daft Punk.
3D-ul nu este nici el wow!, am auzit pareri mult mai inalte despre ce inseamna asta exact si cred ca in Constanta inca nu atingem performanta despre care chiar sa merite sa vorbim. Rabdare.

3 comentarii:

Codruttzz spunea...

sincer nu cred ca a apreciat cineva calitatea filmului prin jocul actorilor :)) Tron are un singur mare lucru bun: efectele speciale!!! :)) Mie mi-a placut. Efectele si mai ales la 3D. Eu nu stiu ce asteapta lumea de la 3D, nu e IMAX, e doar 3D...adica se vede mai viu si...cam atat!! Asta e 3D-ul soro :)))

Mona spunea...

moama, daca il apreciam dupa jocul actorilor il votam ca cel mai slab film al anului :))

hai ca nu ma pun contra ca sa par simpatica, dar chiar m-asteptam la mai mult :D daca nu se vedea sub in ceata si daca nu ma jena, dadeam ocheanele alea jos :D

Codruttzz spunea...

sincer, pentru efecte....daca il vedeam anul trecut...ii lua fata lu' Inception..la efecte!! :)) parerea mea umila :))

Dar parerea ta, parerea mea, e putin afectata de conditiile precare de la Cityplex la 3D. Sincer. Ochelarii manjiti si unii chiar crapati, pot altera calitatea filmului.

Aaahhh...si tu esti draguta oricum :))