2011/01/08

top 5, songs mornings and coffee

Nu stiu ce preferinte aveti voi dar diminetile de weekend sunt pana si in concediu cele mai dulci. Cred ca si soarele stie asta si le da o stralucire aparte. Iar mie dimineata de sambata mereu mi-a parut naiva, pentru ca in niciun caz nu o pot asemana diminetii de duminica cand mai mereu ma trezesc obosita.
Right now i'm dealing with this coffee and her sweet morning elegance.

1. Oren Levie-Her morning elegance
Si azi a fost totul ca la carte: mi s-a parut ca ma gadila ceva la mustati iar cand ridic ochii privesc o raza de soare intrata pe furis pe langa draperii. M-am intors pe partea cealalta, dar eram deja compromisa.

2. The Clientele-(I can't seem to) Make you mine
Si ma ridic lenesa sa privesc strada din fata draperiei si cu cat ma apropii mai mult cu atat aud mai bine sunete de dupa ea. Imi grabesc pasii care se tot tarasc inexpresivi peste podea, apuc draperia, o smucesc cu brutalitatea mea tipica si apoi lumina de afara imi zambeste multumita.

3. Angus and Julia Stone-And the boys
Angus and Julia Stone imi fac iesirile mai frumoase, cel putin pana cand ajung mereu la destinatie.

4. Tame Impala-Half full glass of wine
And yeees we need the drummer this morning! Can somebody call the drummer, please?! I need a coffee.

5. The Shireless-Will you still love me tomorrow
Si intr-un final ma asez la pc cu cafeaua in fata incepand sa va fac topul asta. Because mornings are like coffee: bitter and sweet.

Sa aveti un weekend minunat!

Niciun comentariu: