2010/11/30

top 5, songs Goodbye November

Stii, asemeni tie si eu am dubii despre noi, poate pentru ca tu ma vezi mai rar decat te visez eu iar eu la randu-mi pentru dubiul tau, te iubesc doar o data, fugitiv. Si da, nu ti se pare atunci cand plec mult prea devreme, si da nu mi se pare atunci cand ma zaresti intorcandu-mi capul inainte de a-ti pasi pragul. Poate asa va fi mereu, poate asa...

1. Monoral-Kiri
S-ar putea sa fie japonezi oamenii astia, cert e ca n-am istorie pentru ea, e doar primita cu cateva minute in urma. Si imi place.

2. Cat power-The Greatest
De la Kar Wai Wong pleaca toate framantarile astea si de la stilul asta nebun de a-ti sapa cate o capodopera printre sinapse.

3. Zinoba-Life's what you make it
Ei bine aceea este o nota grava iar mie imi place la nebunie.

4. Pink Floyd-Comfortably Numb

Relax.
I'll need some information first.
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?

5. Pierre van Dormael-Mr. Nobody

Si cu asta basta.
Goodbye November, see you next year!

Un comentariu:

WinDance spunea...

Poate ca asa va fi mereu,da. .. tocmai pentru ca e un moment in trecut, care are sa ramana acolo, oricat de prezent ar...trece prin fata ochilor.