2010/05/04

Ziua UnU

Azi am inceput munca. My first day at work.
Cred ca pentru prima data in intreaga mea viata i enjoy my first day at work. De obicei se face cunostinta cu o gramada de oameni carora oricum le vei retine numele abia peste vreo 2 saptamani, si mai ales cand sunt o gramada cum am facut eu azi, e boring, ai nevoie de o tinuta speciala, bla bla-uri d-alea cu focus si stai drept si incearca sa fii natural dar nici prea dumb?!
Yeah, been there, done that!
Not today.
Azi au curs lucrurile cam in mod natural, plus ca am reusit sa vorbesc cu atatia oameni ciudati azi de am crezut ca-s in sala de asteptare de la sectia de psihiatrie.
Si pentru 9 ore de rabdare si super smile upon my dumb face, am primit azi o ciocolata Lion de la un tip de 57 de ani care suferea de handicap psihic.
Yeah, i feel myself lucky !

3 comentarii:

shfrodo spunea...

Iiii, a trecut Axe pe la tine?

George Colang spunea...

mult succes!

Mona spunea...

@shfrodo :))) shhhhhhh, sa nu afle :)))

@offshore thnx :)