2010/05/29

Viziunea euro 2010 e nemteasca!

Mda, in seara asta am fost de munca si m-am uitat la Eurovision. E mijto sa stai tinuit sambata seara la lucru pentru ca ai toate sansele sa fii la curent cu bombele din weekend de la teve.
Una dintre ele a fost asta cu Eurovisionu. S-au clasat ai nostri pe 3 bai! Genial. Genial de urata mi se parea si melodia noastra desi am impresia ca-s subiectiva, am impresia doar, pentru ca nu pot s-o sufar pe Paula Seling iar vocea ei ma face sa sting orice sursa cu boxe. Mi se pare si genul ala old school prost facturat fata asta, nu stiu cine se omoara sa mearga la concertele ei dar pesemne ca are foarte multi prieteni.

Nu-mi placea nici piesa, adica dupa parerea mea umila nu am dus o piesa buna. Cand zic piesa buna sincer acum nici nu mai stiu din unghiul caror puncte de vedere vorbesc pentru ca deja Eurovisionul mi se pare o adunatura de piese proaste trimise. Si imi da senzatia, majoritatea tarilor, infara de primele 2-3 care se claseaza mai sus, ca se grabesc sa compuna piesa in februarie, cu 1 saptamana inainte de preselectie. Iar aia 2-3 iti dau impresia ca fac melodia din decembrie. Atata tot.
O tin minte pe ukrainianca aia acum vreo 6 ani care nu-mi amintesc acum cum o cheama care a ridicat toata sala aia in picioare ca n-aveai cum sa stai, era si ritm si legata piesa si tot. Azi la Eurovision foarte rar mai gasim melodii legate. Cred ca-i trist. Adica oamenii care se preocupa de asta ar trebui sa stie ca e foarte trista faza.

Melodia castigatoare a apartinut Germaniei care m-a dus cu gandul la Kate Nash si la stilul ei indie britanic de a trata muzica. Ceva destul de relaxant. Tipa era imbracata in negru si crea o imagine putin cam nerelaxanta dar mie mi-a dat senzatia ca se plimba prin parc si canta. Mi-a placut melodia dar si daca o ascultam la radio in drum spre carrefour tot imi placea, adica hei nu trebuia sa castigi eurovisionu ca sa-ti ascultam melodia!
Hai fratilor daca tot se merge la concursul CELEI mai bune melodii din Europa, faceti si voi muzica buna!!

4 comentarii:

Codruttzz spunea...

melodia noastra e praf...nu stiu cum a castigat...ca tot repet si repet ca eurovisionul e concurs de CREATIE nu de interpretare!!!! lumea nu intelege...dar uite ce inseamna sa ai romani peste tot...incing firele telefonului :))) si uite asa mai tragem un succes european pe spatele diasporei...carora unora nu vor sa le dea dreptul sa voteze presedintele.....

Mona spunea...

nu incepe cu presedintele ca intram in polemica.
te avertizez.

Codruttzz spunea...

:)) dar nu e vorba de Base sau oricine altcineva....e vorba de sistem...uite cum ajuta diaspora la promovarea Romaniei! :d

Mona spunea...

nu nu, c-acum mi-ai amintit de discutiile pro anti de pe vremea alegerilor.
aooooleeeeeeeeeeu.