2010/05/13

Websitestory

Aseara am mers la avanpremiera Websitestory, un film romanesc regizat de preacunoscutul Dan Chisu.
Exact cum zicea aseara dumnealui, ar trebui oamenii sa uite de prejudecatile pe care le au in legatura cu filmele romanesti, ar trebui sa ne luam copiii si sa-i invatam de mici sa mearga la filme in special romanesti, indepartandu-i putin de aria asta hollywoodiana.
N-ai cum, mai ales ca filmul de aseara mi s-a parut ca si limbaj foarte dur, rectific nu mi s-a parut doar mie, chiar e foarte dur.
Se vizeaza aria copiilor pe care noi ii numim "emo", cei care vrandu-se mai diferiti, caci este doar o chestiune de alegere nu de viata, sunt respinsi de societate si tiparuri. Cert e ca o data trecut de varsta, ai impresia ca-s numai mofturi, dar o data aflat la varsta respectiva, pana la diverse drame adolescentine sunt doar 2 pasi.
Nu cred c-as recomanda filmul celor care se vizeaza posibile victime punctate in film, mai degraba celor care au cunostinte cu astfel de comportamente.

8 comentarii:

metafizicx spunea...

:) dragut

Mona spunea...

postul meu sau filmul?

reddragon spunea...

tu!

Mona spunea...

de acord cu asta!

Codruttzz spunea...

eu ti-am mai lasat id-ul meu pe undeva...dar nu m-ai contactat! ai prieten cumva? :))))

Mona spunea...

gogo_nebunul parca? :))

Codruttzz spunea...

gogo_nebunu, fara "l" :)))

Mona spunea...

da da :)) vezi ca ti-am dat add.