2010/05/22

Tara arde...

si baba se piaptana. Sau hai sa facem gay parade.
In America daca era criza cum e la noi si oamenii ieseau in strada cu siguranta ca-l inviau pe Michael Jackson.
In Romania pe cine sa invie? Gaseau ei un pretext, ramaneau americanii cu gura in O si uitau de criza.
Noi mai degraba o punem de un gay parade ca sa ne vina sa vomitam.
Cred ca cel mai de rahat lucru posibil pe care il poate face societatea romaneasca cu viitoarele generatii, ma rog una dintre cele mai de rahat lucruri posibil-umane-romanesti, ar fi sa accepte homosexualitatea.
Sper sa nu traiesc vreodata vremurile in care sa vad in Romania, homosexuali casatorindu-se legal. Romania nu e facuta sa accepte asa ceva. Noi nu putem. Nu avem pregatirea psihica necesara pentru asta. Si nici viitoarele generatii nu o vor avea. Din pacate sau din fericire. Eu zic ca-i un minus pentru noi ca si mentalitate dar un plus pentru salvarea noastra ca specie.
Adica hei noi nu suntem nordici sa avem viata aia perfecta si sa vrem sa ne-o complicam.
Si iata cum pentru o zi au reusit oamenii astia gay sa ne faca sa uitam macar putin de criza.
Scop propus, scop atins!

4 comentarii:

Codruttzz spunea...

uuiisshhh....cam dura ai fost domnisoara :)) sau cel putin asa mi se pare mie :) Atata timp cat vom fi, inca, condusi de biserica - care biserica primeste puterea de la pensionari - nimic vestic si imoral nu se va realiza in Romania! nici eu nu sunt de acord cu parada gay, cu ei, in schimb, ca si alegere homo, nu am nimic...sa stii ca in afara desi sunt asa de multi...sunt foarte civilizati si fara de parade :))

Mona spunea...

nici eu n-am nimic cu alegerea lor gay, adica eu o sa consider toata viata mea homosexualitatea o boala psihica si atat, sa nu se inteleaga ciudat dar pe bune acum, cu o zi inainte iesisera batranii in strada sa se planga pt pensii.
mai las-o incolo de treaba, esti gay si ieri a iesit batranul ala sa se bata, stai dracu in casa! iesi peste 1 luna.

Codruttzz spunea...

:))) fa-le repede un program :))

Mona spunea...

trimite-i la mine :))