2008/10/12

McDonalds, Beatles si HIV

Am citit mai devreme un articol despre atacul lui McCartney in fata McDonalds-ului pt ca astia din urma au folosit imaginea Beatles pt reclama la un hamburger.
Ceea ce mi se pare tare amuzant, cred ca spotul publicitar incepea cu un par lasat pe ochi din care nu se vedea nimic, si in maldarul de par de pe fatza omului se zarea usor cum ii intra un hamburger in gura, totul filmandu-se apoi din profil, omul-beatles mananca in cele din urma hamburgerul desi avea numai plete pe ochi. Cu mesajul "daca vrei sa te iubeasca femeile, canta muzica beatles pana faci cancer din cauza mancarii de la McDonalds". ps: si nu-ti lichida frizerul.
Si povestioara asta amuzanta mi-a adus aminte de o alta povestioara pe care ne-o zicea o cunostinta la un pahar, sau dupa mai multe pahare...zic eu.
In legatura cu McDonalds-ul si cu scopul lor, ca nu fac altceva decat bani si obezi din ce in ce mai multi pe strada. Si omul asta spunea ca Mac-ul de fapt ne face un favor gigant, vrea sa stopeze raspandirea HIV-ului.
Dupa afirmatia asta va dati seama ca noi am zis c-a fumat ceva inainte si noua nu ne-a spus. De fapt, el se referea la faptul ca Mac-ul strange ca intr-un fel de comuniune pe obezi, ei despartindu-se intr-un fel de ceilalti, adica s-ar trasa asa o linie intre obezi si oamenii normali, si HIV-ul va ramane la cei obezi, pt ca asa trebuie...partea asta nu prea am inteles-o, dar intr-un final, lumea era mult mai sanatoasa si mai plina de prosperitate...cei care alegeau Mac-ul erau intr-o parte, si ceilalti in cealalta parte...
Poza mea nu e relevanta povestirii , poate doar daca vreti sa va faceti mila de bietul porumbel, si sa faceti asocierea in minte cu bietul pui pe care il haliti la Mac..in asteptarea kilelor in plus..si de ce nu a HIV-ului :))

5 comentarii:

Anonim spunea...

tal ves un dia pienses en mi sin que sea necesario

Tiberiu-Eduard spunea...

McDonalds are evil!

Mona spunea...

bubu, desde que te conosi fuiste una necesidad, cuando lo entienderas?
yo cuando fui en tu lugar, senti lo del falta de amarillo...porque el me habia robado el equilibrio..:) no es un "algo" mal ...sino que normal. :)
cuidate bubu, estoy aqui por cuando me necesites.

Mona spunea...

evil devil frati-miu.
au gargauni in carne !

Anonim spunea...

siempre te necesito bubu es trabajo de tiempo completo :D

gracias bubu