2008/10/31

la la la

Ok, m-am decis. Pe la mijlocu' lunii plec la munte! With or without u :p
Si simt clar ca daca n-o fac acum o sa apuc sa mai plec abia in ianuarie, si ma aleg iar doar cu cateva zile la munte pe anul asta.
Se baga cineva la snowboarding ? Sau sunteti iar precauti anul asta pentru membrele voastre?
As vrea cu aceasta ocazie sa injur conducerea locului de unde eu imi castig painea, pentru ca nu ne da posibilitatea de a ne lua concediu si in luna decembrie! ...si chiar vroiam sa ajung la Paris de Craciun, dar.. din cauza lor...o sa apuc sa vad...eventual Brasovul... ?!(:p)
...p.s. omul din poza nu isi dadea duhul.
..p.s.2 e weeeeekkkeeeeennnddd!!!
.p.s.3 iubirea de-o vara nu tzine !!! :D



12 comentarii:

Anonim spunea...

sera dia de muertos bubu

bau!

Anonim spunea...

mmmmm.....
pues asi te dire de las tuyas bubu te dire pues.....
son ok :PPP jaja :))

Anonim spunea...

@"p.s.3 iubirea de-o vara nu tzine !!! :D" : iubirea de-o vara, tzine, da' doar o vara!

Mona spunea...

pai da...ar fi fain sa ai o iubire care tine numai vara... adica pe timpul anului iti vezi de ale tale si vara..hop, vine iubirea :)
:))

contributor spunea...

depinde ce intelegi prin "ale tale" :P

Mona spunea...

corect. :) atunci ce vede fiecare prin ale lui...numai iubire de vara sa nu fie..:)

contributor spunea...

din cate vad esti din Constanta;..iar in Constanta "se consuma" multe iubiri de-o vara :)

Mona spunea...

da..nu e vina oamenilor oricum, e a marii...pe ea sa dai vina. :)

Codruttzz spunea...

cred ca s-a sarit peste esential aici :) lasand iubirea la o parte...ca oricum e vai de capul ei...si eu as vrea sa ii injur pe cei din managementul companiei in care activez pentru acelasi lucru...dar o bresa se gaseste oricand...oriunde :)) la Paris?? Singurica? :) eu nu ma bag la snowboarding ci la ski :)) si ma bag in februarie...in Austria :)) tu?

Mona spunea...

eu vreau sa vad clujul anul asta...
in februarie nu stiu ce-o sa vad...poate austria.
nici tu n-ai vazut parca clujul anul asta nu? :)))

Codruttzz spunea...

nici eu nu am vazut clujul...chiar deloc! si as vrea...:)

Mona spunea...

perfect!! disecam detaliile in privat.
..departe de ochii flamanzi ai curiosilor :P
:))