2008/10/05

kboom kboom

Dupa lungi incercari de a juca tenis in ultimele 12 luni, in sfarsit am reusit. Ne-am luat rachetele in spate si ne-am indreptat catre primul loc amenajat pentru asa ceva. Primul loc amenajat, fara taxa de intrare... da, se mai face si asa ceva, nu e cu zgura sau mocheta verde dar e ok.
Cert e ca dupa 4 ore de ras si alergat, ne-am facut cu o febra musculara de toate zilele... si ca sa fie meniul complet, aseara am mers si am jucat si bowling...
Asta e ce-am reusit eu ieri sa fac intre 2 serve si 3 guri de apa.







4 comentarii:

hybrid4u spunea...

who's the handsome victim? :>

Anonim spunea...

The way I want to love you
Well it could be against the law
I've seen you in a thousand minds
You've made the angels fall

Come on little stranger
There's only one last dance
Soon the music's over
Let's give it one more chance
...

Mona spunea...

:)

hybrid4u spunea...

we have a winner here? :-?