2012/01/29

Un certain regard

50/50 (dir. Jonathan Levine, SUA 2011)

Imi pudrez entuziasmul cu oarecare nonsalanta inaintea acestui Oscar si asta din cauza lipsei de reactii atomice dintre mine si maria sa, a carei bravura nu slaveste intocmai proprie-mi pofte o revolutionare magistrala slavita si neinchipuita dar in schimb gudura idei infime facand din ele forte nemaintalnite. Din acest motiv al autogudurarii obsesive asupra unei singure idei si, cu siguranta, din mult mai multe, nu exista, iata, un singur capatai in preamaritul juriu, ci mai multe, bine formate

Sigur ca n-am apucat sa privesc toate filmele din cursa, insa timpul imi va da ocazia pentru a-mi mazgali parerea aici; altceva vreau in schimb sa va spun si din acest motiv va aduc in vedere efectul de senzatie al acestui duo masculin (Joseph Gordon-Levitt & Seth Rogen) care amesteca 2 condimente tari, unul de resemnare si celalalt de lupta intr-o forma comica dar abuziv de tragica, sovaind cu un subiect pentru ei, fix pentru gustul lor. Si ma intreb, cum mama naibi au reusit astia sa treaca de 50/50?? Din cauza asta imi declar preferatul acestui an care, iata, ca nici macar nu se bate pentru Oscar. 
Ce pierdere, domnilor! Ce pierdere!

Niciun comentariu: