2011/03/01

top 5, songs how to get rid of february

Prea multa nenorocire cu luna asta februarie si nimeni nu m-asculta indeajuns incat s-o interzicem. E o deprimare globala, e mult prea frig, Oscarul incepe sa se manjeasca cu sangele cinefililor, cineva acolo sus se joaca cu modjo-urile noastre, intram in criza dinaintea caldurii si vorba cuiva apropiat mie "cand ma trezesc dimineata la 6:30 pe frigul asta, simt ca incet incet mi se stinge naibi de tot flacara asta". Si daca 1 Martie pentru voi inseamna primavara in contradictie cu aproape toata temperatura de afara, m-am gandit ca singurele melodii care ma duc acolo sunt astea.

1. Bedouin Soundclash-Brutal Heart
A stat melodia asta singura in playlist aproape o saptamana timp in care am reusit s-o si invat pe de rost. Mi se pare super catchy.

2. Tennis-Marathon
Asta e ceva descoperire recenta dar careia nu-i poti rezista. Si cu ea sigur se face primavara.

3. Peter, Bjorn and John-Nothing to worry about

beat me up,
at least you won't be out of touch
if you're such a poet,
Loose your tongue and show it

4. Skunk Anansie-Squander
Oh guys, imi pare asa rau sa va deprim, daca o fac, dar melodia asta mi-o amintesc in asa multe dimineti de primavara, in casti.

5. Gypsy & The Cat-Jona Vark
Cand ascult Jona Vark parca sunt la o sesiune foto undeva in padure, cu un vant care sa ne zburleasca parul in cap. Doar e primavara.

Niciun comentariu: