2010/12/30

top 5, songs i really can't stay, but baby it's cold outside

Ah, si asa a trecut Craciunul de ca si cum nici nu s-a intamplat si n-a lasat in urma lui decat bucurii sau nostalgii de care ne vom aduce aminte cel mai sigur, abia la anu. Nu va intreb ce-ati facut in ultimele zile pentru ca imi imaginez c-ati tot mancat bomboanele din pom, asta si mult (ne)asteptatele vizite inaintea anului nou, cele ramase de la Craciun, curtoaziile din dotare si micile reprize de frig in care daca nu v-ati transmis inca ce aveati sa va spuneti pe anul asta, ati face bine sa va grabiti.
Topul asta mi-a fost inspirat de song-ul Baby it's cold outside al lui Dean Martin.

1. Dean Martin's Baby it's cold outside (Glee)
Am preferat sa va dau varianta din musical pentru ca mi se pare mie un duet mult mai lipicios pentru mood-ul meu, mai mult decat originalul lui Mr. Dean.

2. Carl Orff-Gassenhauer
Tema Badlands-ului mi-a devenit desteptator dimineata. Si tup tup, cum ne trezim noi in fiecare dimineata pregatiti pentru zapada, frig, zapada, friiiig, friiiiig, friiiiig.

3. Angus and Julia Stone-For you
Nu-s chiar fan al vocilor de genul Juliei Stone dar in cazul nostru a fost dragoste la prima vedere. And when you believe in love at first sight...you never stop looking.

4. The Rolling Stones-My girl

I guess you say what can make me feel this way....what what what?? My girl! My girl! My girl!

5. Katie Melua-I cried for you
You're beautiful so silently
It lies beneath a shade of blue
It struck me so violently
When I looked at you

Si cu asta basta. Ne vedem in 2011.

Niciun comentariu: