2010/10/06

Acapulco, Eforie Nord

O sa dau invitatie pentru toti constantenii care vor sa mearga intr-un loc frumos. Eram oarecum satula de aceleasi baruri si am zis sa incerc ceva deosebit asa ca in weekend am fost sa ma plimb prin statiuni.
M-am oprit in Eforie Nord la Hotel Acapulco, mai precis la restaurantul de la parterul acestuia care mi-a taiat rasuflarea. E o locatie absolut magnifica pentru un inceput de zi in fata marii din cauza unui peisaj bestial sau chiar si pentru o cina frumoasa asta in contextul in care servirea mi s-a parut impecabila.
Nu e chiar genul de bar/restaurant din oras pentru ca preturile sunt putin mai piperate insa il recomand din inima pentru satisfacerea unui capriciu de weekend.
vezi aici

Un comentariu:

Mickey$$ spunea...

Daca era si mancarea buna, sa mor de nu mergeam mai des...