2010/06/18

NU

NU. A-ti fi prieten nu inseamna a te intelege atunci cand esti tampit, inseamna a-ti arata ca esti tampit! Si ca nu vreau sa fii tampit! Nu vreau sa fiti tampiti!
E ca si cum m-as resemna. E ca si cum as spune "nu am absolut nicio asteptare de la nimeni". Si ce daca era Buddha care a zis-o.
Atat de tare confunzi egoismul tau propriu cu asa zisa "intelegere" pentru slabiciunea celuilalt. Chiar daca ti-e prieten. Ma enerveaza ca oricum arati ca nu dai doi bani dar de fapt dai multi. E imposibil sa te resemnezi. Nu in cercul asta, nu acum.
Simplu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si crezi ca rezolvi ceva ...daca ii spui cumva ca e tampit?
Nu crezi ca asta tine de egoismu nostru ca sa aratam altora cat de tampiti sunt ...
Nu stiu daca ai observat asta ,dar dupa ce am zis cuiva "esti un tampit" si ne gandim mai bine la noi ,ne dam seama ca si noi sunt la fel de tampiti...
de multe ori mi s-a intamplat sa vreau sa-i zic unui prieten "esti un negativist si un nihilist ...nu-ti convine nimic" ....si mi s-a zis mie exact ce am vrut eu sa zic inainte ca sa zic ...
asta inseamna ca nici noi nu suntem mai breji ...
ca ziceai de buddha ,Buddha spunea ca tot raul e in noi , ca il vedem in celalt ptr ca e in noi dinainte.