2010/06/20

La plaja

Vara asta m-am decis sa fac plaja. In evolutia copilariei mele, eram inebunita dupa mers si balacit la plaja, probabil ca orice copil nascut la mare, apoi am facut o pauza mare in care mi-am dat seama ca mai bine ma mut la munte. Cum nu m-am mutat la munte, acum la 24 de ani, partea care se ocupa cu look-ul de vara din creierul meu, ma impinge sa ma duc sa ma bronzez.
Si asta fac. Plus ca am un super costum galben cu buline albe de care sunt real indragostita, si daca cumva ma vedeti pe plaja cu berea in fata, faceti-mi cu mana.
Azi dimineata, cine era la 9 dimineata pe plaja?? Nu stiu, eu am ajuns la 10 fara.
M-am proptit langa niste ardeleni. E ciudat, ca eu daca m-as duce in ardeal, m-as integra mai repede, ma gandesc. Adica "dragule, pentru picioare ti-am luat SP 10, pentru spate SP15 ca sa nu te prajesti iar pentru fata SP 5, e bine da??" :))) A fost chiar amuzant. Eu care in viata mea, n-am cumparat decat uleiuri pentru plaja. Si ma prajesc ca naiba, da' asta e.
Domnilor ardeleni, SP-ul se ia in functie de cat de inchisa sau deschisa aveti pielea. Pielea de peste tot. :))) Ca sa fie cu inteles.
Si apropo de plaja, am de facut o obiectie mare mare, pentru toti parintii care nu isi mai educa copiii in spiritul de alta data. Unde-s domnule castelele alea imense de alta data de pe malul marii???

Niciun comentariu: