2010/02/22

Cursa pentru Oscar

Sa recapitulam:

Avatar: incep cu el pentru ca termin mai repede cu el, n-am prea multe de zis, m-a prins rau de tot la cinema pentru ca efectele's de exceptie, asa ca nota 10 pentru efecte, nota 2 pentru originalitate. Eu i-as da Oscarul numai pentru efecte. Serios.

District 9: Inceputul filmului mi s-a parut un bullshit total, apoi m-a cucerit incet incet. Cred ca trebuie sa-ti placa genul asta de filme ca sa te dai in vant dupa un District 9 care a castigat Oscarul. Nu i-as da Oscarul, pentru ca l-as vedea drept un alt film cu aceeasi idee obsedanta.

An Education: In sfarsit mai vedem si filme de dragoste in prim-plan! Credeam c-o sa avem numai o serie de SF-uri reusite sau mai putin si c-o sa ne luptam in efecte care mai de care. Mi-a placut mult de tot epoca surprinsa in film. Iar de ideea asta aveam nevoie pentru balansarea SF-urilor, sincer. Oscar pentru costumatie si eleganta, cred.

Inglorious Bastards: Cred ca daca nu exista Avatarul care sa fure multimea fanatica de "nou si mijto" , filmul asta castiga premiul cel mare. Tarantino o sa surprinda mereu cu stilul lui. 10 clar pentru originalitate si interpretare.

Up: E asa de vazut dupa o baie fierbinte, cu un bol mare de floricele in varful patului. Pentru mine n-a fost cel mai bun film animat al anului 2009, dar ca si originalitate mi s-a parut on top.

Up in the Air: E un film chill asa. Nu stiu ce cauta inca in bataia pentru Oscar dar pentru momentul in care l-am vazut, mi s-a parut interesant. Nici prea prea ca i se urca la cap.

Urmeaza : The Blind Side, The Hurt Locker. Precious si A Serious Man.

2 comentarii:

Anonim spunea...

sunt complet de acord!

Mona spunea...

phiu! ce bine! :)