2010/02/02

Crampoane de idei

La acest inceput de saptamana am ales glorios sa citesc decat sa ma afund in nu-stiu-ce filme bolnave care mi-ar putea indemna imaginatia copilareasca la fel si fel de scenarii tampesti.
Nu stiu cat de bine am facut, avand in vedere materialul de sute de pagini pe care le-am izbandit in scurta vreme. Sete de carte, ar spune lumea, desi ma comport in continuare la limita inocentei mele de socializare continua. Si de atata vreme...
Apoi imi pun castile pe urechi, fesul pe ochi si ies afara tarandu-mi "DC-urile care nu aluneca Mona, numai tu aluneci!", gustand putin din libertatea asta exuberanta.
S-ar presupune ca sunt un om nou, desi dac-ar fi sa va recunosc un secret, nimic din ce era al meu zilele trecute, nu-mi este strain astazi.
As vrea sa-mi faceti cu mana daca ma vedeti pe strada, in mall sau cazuta pe gheata. E posibil sa am si eu o mana libera...

2 comentarii:

Codruttzz spunea...

noi doi iti facem cu mana mereu :) dar am ciudata impresie ca nu ne vezi...hmmmm sa fie de la dioptrii?? :)) :p

Mona spunea...

cu siguranta de la dioptrii! :D