2010/02/25

Cursa penru Oscar II

Am mai vazut:

The Blind Side: care mi-a placut mult. Mi se pare incredibil cum in anul 2010 li se permit acestor filme sa ajunga in fata. Pentru ca nefiind adepta evidenta a SF-urilor si vazand cum lumea roieste in jurul acestora, tind sa cred ca cine mama naibi ar mai aprecia ideea unui film realizat mult mai repede si mai "ieftin" decat cele unde se lucreaza ani de zile in fata pc-ului. Ia te uita ca se intampla. The Blind Side este o poveste reala si frumoasa, despre bunatatea oamenilor pe care sunt sigura c-o vedem din ce in ce mai rar. De notat e ca Sandra Bullock a jucat in stil mare.

Precious: e la fel o poveste cat se poate de reala surprinsa undeva la suburbia unei familii destramate din cauza lipsei principiilor si a respectului. Precious este o tipa in varsta de 16 ani care isi traieste drama in casa unei mame care o trateaza ca o sclava in urma celor 2 copii pe care tanara ii avea cu propiul ei tata. E mult prea dramatica situatia si undeva povestita din centrul trairilor fetei, care este respinsa de societatea pe care ea insasi o respinge. It's a touching story, dar ecranizarea mi s-a parut oarecum plictisitoare. Pentru idee merita totusi un loc in fata.

Mai am de vazut The Hurt Locker si A Serious Man.

Niciun comentariu: