2011/12/09

[Cred] Sunt aici

Ca sa fiu sincera m-am gandit de 10 ori inainte sa reincep sa scriu: 1. Pentru ca timpul imi este acum mult mai stramt pentru a ma multumi in prealabil cantitatea de informatii pe care ideal ar fi s-o pun aici, iar 2. Pentru ca fuse –si-se-duse o vreme cand nu mai gaseam entuziasmul asta. Partea din creierul meu care se ocupa cu disecat amorul transmis de la pelicula la mine imi tot impinge ghioante pentru asta, nici macar nu stiu ce-o sa iasa si sceptica fata de multe alte inceputuri de-ale mele sau re-re-inceputuri, va propun sa ma lasati sa fiu purtata de orice-m-ar-aduce inspre aici.

Am fost ieri la cinema, de fapt ma duc la cinema in continuare macar o data pe saptamana, ba chiar mi-am dezvoltat curajul ducerii la cinema de una singura, care este cel mai indraznet si mai relaxant mod de a-mi petrece timpul liber imediat dupa programul de munca. E mai relaxant singura decat in companie, si cred ca pentru altii de ma privesc din randurile de sus, e unpic infricosator. Horror a fost si pentru prietena mea care m-a intrebat daca ma simt singura, asta dupa ce mi-a aflat secretul. Nu mananc popcorn aproape niciodata pentru ca mi-e teama sa nu ma inec dar mai mereu imi furisez in geanta-mi de obicei maricica cate o inghetata Mc Flurry cu Lion si Caramel. E preferata mea.

Niciun comentariu: