2008/05/03


































7 comentarii:

Anonim spunea...

"Marfare triste vin in miezul verii
Iar eu sunt plin de gesturi imprudente" mda .. cred ca stai pe undeva pe la gara de vezi si auzi marfare .. treaba ta !

Mona spunea...

PiromaN ™: pe blog esti liber sa scrii ce vrei nu ?
Mona: dap
PiromaN ™: sa spui ce crezi
Mona: corect
PiromaN ™: ce simtzi
PiromaN ™: noa
PiromaN ™: asta cred eu
Mona: u ai simtit ca stau la gara eh?
PiromaN ™: aha
PiromaN ™: pai ..
PiromaN ™: eu chiar aud marfaru de la 00:10 care trece spre mangalia
:))) ms pup

Tiberiu-Eduard spunea...

Eu nu stau la gara. Eu nu aud marfare. Eu aud pescarusi. Iar ei ma aud pe mine.
Mi-a placut aia cu lamaia mie.

Anonim spunea...

mai fata te'am vazut in vama! Esti sexy :|

Mona spunea...

Bai sunt! Nu ca spui tu, da' chiar sunt! :) io oare te-am vazut pe tine in vama?! ha.
Tib, vorbeam ieri cu cineva despre lamaie si bulele ei, si imi zicea ca se intreaba daca se pot face bule si in photoshop, ca sa nu stai sa alergi dupa ele prin pahar. Tre sa existe un tutorial "cum sa faci o bula in 7 zile" :))

Anonim spunea...

fata... c sa mai zic... as spune ca sunt uimita, insa nu pe deplin... mai potrivit e sa ma bucur ca mai e lume care are cultura si mai e lume care stie muzica... :)

WinDance spunea...

Tot lamaia ;)