2008/04/15










5 comentarii:

WhiteRevolution spunea...

Get a Life ! Get NS !

Mona spunea...

da' dc white revolution? adica..nu stim deja ca albii detin puterea? :) pt ce o revolutie?

Tiberiu-Eduard spunea...

E prea multa ura pe lumea asta... Si tiganii-s oameni, evreii tot oameni, altii pe care-i mai urasti tu si zici ca vrei sa-i vezi morti, tot oameni si ei... E prea multa ura-n lume, zic eu. Este o greseala sa judeci individu' dupa turma frate, si invers. Toti oamenii-s mai intai ei insisi si abia dupa sunt doctori, americani, macaragii, neonazisti, economisti, burchinezi, etc. Da' ma rog, fiecare are dreptul la opinie si dreptul sa urasca neconditionat... Eu zic ca ar fi o chestie sa citesti in loc de "Mein Kampf", "Meditatiile" lui Marcus Aurelius. Sa vezi ca putea sa gandeasca un imaprat roman de acum 2000 de ani (in circumstantele alea), spre deosebire de un frustrat sexual de acum 70. Poate o mai fi inca speranta...

WhiteRevolution spunea...

in caz ca nu stiai jidanii conduc lumea.
pt burakuku nepoate tu si cu rromanii despre care vb ne-ati ocupat doar 14% din teritoriu , ne`ati adus jidanii pe cap si crestinismul , dar noi nu am murit niciodata ! moarte celor care se considera urmasii lui traian si iuda ! 2000 de ani de minciuni ! un cuv de`al lui Deceneu e mai important ca 10 evanghelii iar Gebeleizis e mai important ca 100 de isusi inventati de magii negre.

Tiberiu-Eduard spunea...

Si eu care-s student la istorie... vai mie, care credeam ca nimeni nu stie mare rahat despre religia veche geto-daca...
Frate, crezi in ce vrei tu. N-am nimic cu tine si cei ca tine. Ura doar distruge; minte-te daca ti-e mai usor. Nu-s cel mai mare idealist nici eu si mi-am cam pierdut increderea-n omenire. Doar ma chinui sa n-am nimic cu nimeni, atata tot.

P.S. Asta doar asa, ca o subliniere. De la retragerea aureliana (271 e.n) pana in Evul Mediu timpuriu, au trecut pe-aici ghoti, huni, bulgari, slavi, mongoli, pecenegi, cumani si altii. De unde atata puritate geto-daca nu stiu... Serios acuma... uite-te putin la trasaturile lu' Vlad Tepes sau Stefan... Nu ti se pare ca au ochii un pic migdalati? Ideea care e? Vezi pe cine urasti, s-ar putea sa il urasti pe ala din oglinda. ;)

Ma rog, nu stiu ce treaba are discutia asta cu blogu' asta, dar ma rog... Si inteleg ca n-ai digerat "American History X", nu?